This topic counts 1 page 1
Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 24 October 2009 00:15:42
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


hoi ik 2 problemen
ten 1e me km teller , toerenteller en dagteller deden het laatst niet meer ik heb internet afgezocht heb op meerede fora's gevraagd en kan er maar niet achterkomen wat het probleem is

en ten 2e heb ik mijn auto laatst uit laten lezen omdat mijn abs bleef banden en die gaf een storing bij me abs sensor rechts voor dus heb ik een nieuwe besteld en eronder gezet maar het lampje blijft branden , iemand een oplossing voor deze ideeen ? bvd

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 24 October 2009 00:18:17
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


3 problemen ten 3e probeer maar uit te vogelen wat ik heb getypd

spartecus spartecus from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 24 October 2009 16:30:33
Database Noobie


26 Topic posts
Private message

1994 Corrado 2.0i 8V

Ik heb een enkele keer ook wel eens last van dat de km/toerenteller het niet doen, erg vreemd...vaak is het dan ook zo dat de koelvloeistof lamp brand... even opnieuw starten en dan is het probleem verholpen...Mocht iemand hier een verklaring voor hebben, hoor ik het ook graag.
Ook al eens uit laten lezen....niks te vinden.



Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 26 October 2009 17:10:51
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


ik heb gehoord dat het mogelijk een kabelbreuk is bij contact maar ik wett niet hoe ik dat door moet meten dus

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 30 October 2009 18:13:13
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


probleem gevonden maar hoe los ik ht op , er hangt een blauw witte draad los maar waar moet ik die op aansluiten

This topic counts 1 page 1