Forum > [Nederlands subforum] > Luidsprekers upgrade?

This topic counts 1 page 1
lynxmania lynxmania from Belgium (Vlaams-Brabant) posted @ 1 February 2015 21:26:33
Database Noobie


1 Topic posts
Private message


Hallo,

Ik heb een originele corrado g60 van 1991. Het geluid van de muziek vind ik nogal ondermaats...
Ik zou graag de originele luidsprekers veranderen door betere exemplaren. Maar ik heb geen zin om extra kabels te plaatsen, gaten te maken, de koffer en hoedeplank vol luidsprekers te proppen, versterkers, enz.... maken. Ik wil de wagen zo origineel mogelijk houden. Dus gewoon de oude luidspreker eruit en de nieuwe erin. Originele kabels aansluiten en klaar!

Dus:
is het de moeite dat ik op deze manier andere luidsprekers ga plaatsen?
Welke luidsprekers moet ik kopen? Ik bedoel dan geen merk enzo, welk type? 2-weg, ... enz.

Alvast bedankt!

Etino Etino from Netherlands (Limburg) posted @ 8 February 2015 18:39:34
Database Noobie


3 Topic posts
Private message


Gaat hem niet worden, normaal heeft de radio een versterker erin zitten, de originele heeft dit niet.
Hier zitten de versterkers als ware op de speakers zelf, dus originele radio met aftermarket speakers gaat bij lange niet zo hard door het gebrek aan vermogen, omdat de aftermarket weer afhankelijk zijn van een versterker die je mist.


nielow nielow from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 22 January 2016 20:50:27
Database Noobie


25 Topic posts
Private message

1991 Corrado 1.8 G60

mocht je de speakers verwisselen voor aftermarket speakers wil ik de originele wel van je overnemen met allu huis.


vr6vr6 vr6vr6 from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 29 February 2016 12:05:10
Database Noobie


30 Topic posts
Private message

1991 Corrado 1.8 G60

Hee halo ik heb een mooie corrado
Gezien op marktplaats
De kleur is rood met zwart en
Bouwjaar 1993
Met kenteken gv vj 24
Aleen weet iemant van julie
Wat onderhouds historie is van de auto
Zoals bijvoorbeeld kettingrevisie
Ik hoop.dat iemant wat weet over
De auto mvg vr6 vr6


mijn corrado g60

This topic counts 1 page 1